Compania INAQ Consulting a fost înființată în anul 2000, devenind pe parcursul existenței sale unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața serviciilor de consultanță managerială.
INAQ Consulting și-a dezvoltat și consolidat poziția în piață punând la dispoziția clienților săi o paletă largă de servicii. Domeniul principal de activitate îl constituie serviciile de instruire, consultanță și audit în vederea implementării sistemelor de management.
De asemenea, oferă servicii de audit de secundă parte (audit la furnizori) pentru marile lanțuri de retail.
Pentru INAQ Consulting, cele mai importante aspecte sunt succesul clienților săi și valoarea adăugată pe care o oferă acestora. Consultanții și auditorii noștri au expertiza necesară pentru a oferi soluții excelente clienților, construind cu aceștia o legătură profesională bazată pe încredere reciprocă.
Încrederea este clădită atât prin competența consultanților și auditorilor, cât și prin apropierea de clienți și capacitatea noastră de a identifica la timp necesitățile acestora. INAQ Consulting este întotdeauna la dispoziția clienților, asigurând, atât prin angajații proprii, cât și prin rețeaua sa de colaboratori, o prezență geografică solidă pe care putem construi în continuare parteneriate de succes cu clienții noștri.
INAQ Consulting oferă servicii integrate pentru dezvoltarea, creșterea performanțelor și competitivității la nivel individual și organizațional prin programe de instruire „in house”, organizate și personalizate în funcție de specificul cerințelor clienților noștri.
În prezent, programele de instruire, pe care le punem la dispozitie, se dovedesc a fi instrumente eficiente de lucru, menite să îmbunătățească performanțele atât la nivel individual, de grup, cât și organizațional.
Alte domenii de instruire:
Programele de consultanță INAQ Consulting sunt proiectate să răspundă cerințelor și obiectivelor specifice fiecărui client, fie că avem de-a face cu implementarea unui sistem de management specific, fie cu integrarea mai multor asemenea sisteme sau cu menținerea / îmbunătățirea unor sisteme deja implementate. Practic, aceasta înseamnă că INAQ Consulting lucrează alături de clienții săi, ajutându-i să obțină atât conformitatea cu cerințele standardelor aplicabile, cât și un management eficace al afacerii, totdeauna ținând cont și de controlul costurilor implicate.
Acestea sunt numai câteva dintre cele mai importante domenii acoperite. Pentru detalii și orice informații suplimentare, referitoare la aceste domenii, precum și la alte sisteme de management și standarde, te rugăm să ne contactezi.
Evaluarea neconformităților constatate de auditorii INAQ Consulting și auditorii interni în cadrul etapei anterioare (audit școală) și implementarea de programe atât de acțiuni corective în vederea prevenirii reapariției neconformităților, cât și eventuale acțiuni preventive, precum și stabilirea liniilor directoare de îmbunătățire și optimizare a eficacității sistemului de management proaspăt format.
În această etapă se realizează un audit cu auditori INAQ Consulting, independenți de derularea întregului proiect de consultanță, pentru evaluarea finală a sistemului de management existent înaintea prezentării în fața certificatorului. Aceasta presupune pregătire și realizare audit, elaborare raport de audit și indicarea eventualelor acțiuni corective.
Implementarea posibilităților de îmbunătățire și rezolvarea eventualelor neconformități rămase în sistem, identificate în cadrul auditului de precertificare.
În mediul actual schimbarea reprezintă singura constantă, iar auditul, instrument modern și performant dedicat managementului organizațiilor, vine să sprijine dinamismul procesului decizional, eliminând riscurile identificate. În aceste condiții, INAQ Consulting pune la dispoziția cliențiilor săi servicii de audit intern și de secundă parte, asigurate de o echipă de auditori unică pe piața din România, atât prin prisma nivelului înalt de calificare și experiență, cât și a complexității domeniilor acoperite.
Audit intern în domeniul siguranței alimentelor, pentru magazinele din marile lanțuri de retail;
Audit de secundă parte la furnizorii de produse sub marca privată a companiilor de retail (produse alimentare, de uz casnic și de îngrijire personală);
Audit pentru evaluarea gradului de implementare IFS Global Markets (nivel de bază sau intermediar);
Audit intern, de evaluare a stadiului de implementare pentru diverse sisteme de management (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, HACCP / FSSC 22000, IFS Food, IFS Logistics, IFS Broker, IFS HPC, ISO 22716, ISO 13485, FSC CoC etc.).
Optimizând Succesul: De la Consultații la Certificare, Construim Soluții Eficiente de Management!